vacature

Helpdesk Medewerker

#leukwerk
Als helpdesk medewerker word je blij van tevreden klanten. Gebruikers van onze software lopen soms tegen vragen of problemen aan en bellen ons voor hulp. De helpdesk medewerker is degene die de telefoon beantwoordt en de vraag in behandeling neemt. Je hebt veel klantcontact en omdat je de meeste vragen snel kunt beantwoorden worden klanten blij van jouw hulp! Naast de directe helpdesk werkzaamheden ondersteun je ook de supportcoördinator met rapportages en monitoring. Je coördineert de upgrades en vult de kennisdatabase van Topdesk, waardoor klanten makkelijker zelf informatie kunnen vinden. En je vindt het ook leuk om tussendoor een mailing te versturen. Kortom, je hebt gevoel voor procedures maar je kunt wel flexibel schakelen.

Onze bijdrage aan een betere wereld

Als Connecters vinden we het gaaf dat wij, vanuit ons IT-enthousiasme, zo direct kunnen bijdragen aan de oplossing van belangrijke wereldproblemen. En omdat onze IT wordt ingezet door tientallen organisaties, heeft ons werk ook grote impact…

Werkzaamheden

  • Telefoontjes beantwoorden en doorzetten
  • Nieuwe meldingen beoordelen en doorzetten naar de juiste collega's
  • Beheer emailboxen info@ en support@
  • Versturen nieuwsbrieven naar klanten
  • Ondersteunen van de Supportcoördinator bij het maken van analyses, bewakingen en monitoring
  • Vullen van de kennisbank van Topdesk
  • Beheer gebruikersaccounts van klanten
  • Coördinatie van upgrades van klantsystemen

Profiel

  • Enthousiast en gezellig
  • Communicatief sterk
  • Klant- en servicegericht
  • Organiserend vermogen, weet de juiste mensen te betrekken om iets opgelost te krijgen
  • Inzicht in softwaresupport
  • Ambitie om door te groeien
  • Leergierig, je hebt de wil om onze softwareproducten te leren kennen en onder de knie te krijgen
  • Zelfstandig, je vindt het prettig om in een organisatie te werken waarbij je veel vrijheid hebt om zelf je functie vorm te geven

Toekomst

Onze organisatie is aan het groeien. Dat zorgt voor diverse leuke uitdagingen en mogelijkheden. We vinden het belangrijk dat medewerkers met ons meegroeien en ook mee blijven sparren over mogelijke veranderingen die nodig zijn naar aanleiding van deze groei. Daarin geven we dan ook alle ruimte aan jou om hierin een bijdrage te (blijven) leveren!

  • Doorgroeimogelijkheden naar Supportcoördinator
  • Persoonlijk ontwikkelingsplan en mogelijkheden voor opleidingen (intern MICA of extern)

Wat bieden we jou

  • Passietijd; We vinden het gaaf als je eigen ideeën uitwerkt
  • Gezellig en modern kantoor
  • Ontwikkelingsmogelijkheden
  • Reiskostenvergoeding
  • Eigen laptop
  • Mogelijkheid om te werken waar je wilt
  • We bieden je de mogelijkheid om vrijwilligerswerk te doen onder werktijd
  • 8% vakantiegeld
  • 24 vakantiedagen
  • Maximaal EUR 4205 bruto (MBO)